fredag 25 maj 2012

covered in light.

Vad som känns som en fullvuxen bäver som precis blivit lyft från mina axlar har jag tagit tag i mitt ynkliga liv och slängt ihop tre sidor analys till ett teknikarbete om fusion som skulle vara inlämnat i söndags. Tidig ute? - oh yes.
Vi fick ett uppdrag att använda oss av en hemsida och jag använde mig av animoto och gjorde en 30 sekunders lång film med pyttesmå meningar ( man kunde inte skriva mer eller göra den längre utan) . Om ni vill se?

 My Animoto Video klicka där!

riktigt proffsig måste jag säga! Och efter att ha blivit klar klockan tio med det, så var det hög tid att börja packa till Åre, som vi åker till klockan halv fyra i morgon! Och nu, tio i tolv, är jag klar, men nästan allt packat! Jag har yrat runt som en dåre och försökt hitta plagg, väska, och hälsoartiklar! Åh, vad skönt!


ja, bävern måste varit jättestor, för med både packningen och betalningen för siesta, forsränning och skoltröja inlämnat, är jag ready för de kommande hektiska dagarna!

Imorgon - skola, springa som en galning och köpa så mycket mat jag kan bära till resan, ta bussen till lund, och åka tåg hela natten, med en liten mellanlandning i stockholm nån timme.
Lördag -  Då ska här forsrännas! Med en gummibåt och kamrater och en stor flod ska jag bli otroligt rädd och drunka.
Söndag - då ska jag antagligen paddla antingen kajak, eller duckie.
Måndag - Efter att ha sovit i ett tåg hela dagen kommer vi fram vid tolv tiden hemma, och är lediga från skolan, whoop?
Tisdag -  SHOPSHOPSHOP
Onsdag: Tagga och packa till siesta
Tors, Fre, Lö - SIESTAAA!


 Ja, om ni inte ville veta hur min kalender ser ut de senaste dagarna kan jag inte mycket göra, men bestäm dig och tyck om mig!!!! ( snälla....?)
Idag har vi förresten varit fem år och lekt med vattenballonger, vattenspridare, och studsmatta, trött eller trött?

lånad bild från robinlobin!

//Ems

Inga kommentarer: