tisdag 29 maj 2012

Späckat schema…!

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat, har helt enkelt inte hunnit.
Igår sedan jag kom hem från forsränningen levde jag i en dimma. Var så sjukt trött, kändes som jag sov- trots att jag var vaken, kunde knappt gå rakt. Det blev dock bättre under fotbollsträningen på kvällen.
Idag gjorde först jag och en kompis tyskläxan hos mig, sen drog klassen på orientering i skrylle.
Jag orienterade med Tim, vi vann sv niorna, yeah! Sedan frös vi ihjäl, och dagen avslutades med idrott.
Efter skolan gjorde jag läxan, sen jobbade jag, och direkt efter det var det fotbollsträning.
Nu har jag precis sett klart det näst sista avsnittet av desperate!
Imorgon blir det skola, träna, målvaktsträning, klippa Molly och packa till siestafestivalen dit vi åker på torsdag. Döda mig…
/Flicha

Inga kommentarer: