onsdag 9 maj 2012

Rimm är kul och jag är ful.

Hej.

Nu sitter jag för en gång skull vid en data , annars brukar jag alltid till min Iphone mitt vanliga bloggande tjata.
Idag fyller underbara Sebastian år, och som sagt, tiden läker ju alla sår.
Nu försöker jag rimma, och ni tror säkert att jag är inne i någon dimma. Men det är jag ej, för jag är en helt vanlig tjej och denna dagen har varit en helt vanlig grej. Skola som vanligt till halv tre,sen var vi på Erikshjälpen som bjöd på te.
Efter det tränade jag ett 45 min pass på en app, jag är uppe i 1550 min vilken etapp!
Efter det städade jag, sen var jag på målvaktsträning i Dalby utan mitt lag. Efter det körde jag lite spänst med Moa sen gick jag på toa. Nej det gjorde jag ej, nu ställer jag bara till med massa stohej.
Nu har jag  jobbat med lite genteknik, skypat med Sebastian, vilket freak!
Imorgon börjar vi skolan sent, innan dess borde jag göra huset rent. Men orka det, när alla andra bara i det sket.
Jodå, här flyter livet på i sitt vanliga spår, och jag som jag brukar mår. Dag in och dag ut, ända tills det tar slut.
Men nu ska jag sova, får se om jag kan på vägen min tandborste håva.

/ Flicha

Inga kommentarer: