tisdag 22 maj 2012

SIesta pepppp

Ojojojojojoj, vilket roligt sammanträffande att tempraturen står på 28, 5 grader i skåne idag, precis som i spanien!  Upplever dock en väldigt konstig känsla just nu, känner mig svettig, oljig och smutsig efter att ha idrottat, smörjt in mig i sololja och sprungit runt i trädgården som en femåring - ja, jag gör fortfarande detta?! ( med en blommig klänning, och skojar inte) , visst låter jag mysig? Usssssch, nu lyssnar jag på Urban Cone, ett av alla band som kommer till siesta! Om 8 dagar smäller det! I helgen ska jag upp till Åre med Emmi, Emma, Kajsa, Li, Kajsa, Felicia,  Simon och Tim och forsränna. Forsränna, för er som inte vet är när man typ:


kul va?
Vi tar ledig på måndagen och går i skolan tisdag och onsdag nästa vecka, nice eller nice? Sedan blir det som sagt Siesta!
Letar avslutningsklänning på nätet och har hittat underbart vackra klänningar på en hemsida, dock lite för mycket för skolavslutningen, men underbart fina till bal, till exempel! Och billiga också!
http://www.jenjenhouse.com/se/Kl%C3%A4nningar-F%C3%B6r-S%C3%A4rskilda-Tillf%C3%A4llen-c3/

Nu ska jag göra skolarbete, duscha, och vara ute, hejhejhejhej.

//Ems

Inga kommentarer: