måndag 16 maj 2011

AA ASSÅ SHIT

Jag blev elakt besviken på mig själv idag.
Det hjälpe inte ens att Li gick runt och kallade mig en ängel hela dagen. Nej. Inte alls.

JAG FICK BARA G PÅ MATTEPROVET!!!!!!
Höll på och dööööö. Serrrrrriöööst! Men vem kan algebra?! På riktigt?

JO, MIN VÄN FELICIA SOM KOMMER UPPDATERA ALLDELES STRAX OM HUUUUUR JÄVLA DUKTIG HON ÄR SOM FICK MVG PÅ SITT PROV. GAAAAAAAAAH.
 Det som ni kommer gilla mest av allt med detta inlägget är att jag ska göra om mitt prov. Ja-a då mina små vänner. Nästa måndag minsann! Mm, så nu borde jag ju plugga tänker ni då. Det tycker jag också. Ändå händer det ingenting. Nej, skandal. Mm, nej nu borde jag gå och plugga. Verkligen gå och plugga.


Nej, det händer fortfarande ingenting. huuuugaligen. hugaligen.
//ems 

Inga kommentarer: