måndag 16 maj 2011

Florida karibien.

Hallå! 

Sitter just nu och kollar på Pirates of the caribbean, och som sagt som Emma skrev nedan, man kan inte annat än älska Johnny Depp .
Jag har varit i Karibien , förra sommaren, så det är lite extra coolt! Vattnet är extremt blått där, exakt som i filmerna. 
OOOO, vad jag längtar tillbaka till Florida, det var så underbart, så underbart, som en dröm. Jag ska dit igen, jag måste dit igen, någon gång. Någon gång snart bestämde jag nyss. Haha, men jag ska inte klaga. Just nu har jag lite annat att se fram emot om man säger så ^^

Kom nyss hem från träningen, den ska egentligen sluta halv nio, men det blir typ alltid tio i. Sen hämtades vi inte förrän 10 över 9 i Dalby ...


Florida Beaches


Borde lägga mig snart, får se om jag kan sova mycket inatt. Men det borde jag verkligen !  :)


Love U all / Flicha

Inga kommentarer: