tisdag 3 maj 2011

Tja och tjena och allt sånt där.

 Shalom. Jag tror jag håller på att trilla av soffan och landa med huvudet före så trött jag är. Jag hade nog inte ens vaknat då heller.
Idag har vi fortsatt att scanna in artiklar. Inte så kul tänker ni då? NEJ! MEN I MORGON ÄR VI LEDIGA. Ha, nu låter det bättre va?  På kvällen ska vi dock ta bussen in till Lund och gå på Bio på Kino. Killen som är handledare på mejeriet jobbar på folkets bio också.
På fredag är vi OCKSÅ lediga. På lördag ska vi dock ta igen den ledigheten med några timmars jobb/tittande på musikcafé.  Nästa Torsdag ska vi vara med på Prick prick där bla. Björn Gustavsson är med!
Mm, det blir ljusare och ljusare! Veronica Maggio ska spela på Mejeriet den 21/ 5 och dit ska jag gå, GRATIS!
Jag gillar min prao plats enormt.
 Jag och kajsa lekte lite med kopiatorn... hehe.
Det enda jobbiga med i morgon är att jag ändå måste gå upp tidigt för att jag ska klippa mig i malmö vid 8 tiden... Hoppas på ett bra resultat så det är värt mööööödan!

Denna artikel skrevs innan mejeriet var byggt, för vääääldigt många år sedan. Det ser likadant ut nu.



Tjo dudes! 

Inga kommentarer: