måndag 30 maj 2011

Härligaste dagen på länge!

 Vaknade med ett muligt väder och det var kalla 14 grader. Vi skulle till Skrylle och orientering, min hals var död och jag kände inte för att springa.


Det visar sig att det senare blev varma 23 grader, min hals levde, och jag var jättesugen på att springa!
Jag och Kajsa hittade alla kontroller nästan utan problem! Jättekul!
Efter vi kom tillbaka, heeelt utmattade, hamnade vi i vattenkrig. Det resulterade att vi fick sluta en timme senare för vi var så jävla blöta...

 Kom hem vid 3 och hade planerat att jag skulle göra läxan. Dessa planer gick inte bra, drog tilll badet istället med trevligt folk. Direkt efter det drog vi till gården för bandavslutning med pizza sol och hothot basket!



I nuläget sitter jag här, helt röd i hela facet, med solsting, panik för jag måste göra klart läxan.
Usch, min hals är död igen. Är jättetrött.



GOD NATT

//ems

Inga kommentarer: