måndag 30 maj 2011

Orientering, träning och mycket mer!

Tjena!


Har nyss kommit hem från träning :) 

Stack till Skrylle med skolan och orienterade. Det gick väldigt bra ända fram tills sista kontrollen, som vi letade efter i säkert 15 minuter , minst. Så hittade vi den sedan på ett helt annat ställe än vad den skulle vara. Inte ens på samma sida. Vi fick tiden 45 min. 
Sen chillade vi lite och åt korv. Men efter det så sprang jag, Herman och Alberte rundan igen om samlade in alla kontrollerna, och då såg vi att 8an hängde fint så att man absolut inte kunde missa den, stöörigt!
Var även på avslutning med bandträningen. Missade dock pizza - ätandet. Men jag var med och spelade basket!
Aja, fint väder var det idag. Så jag är röd i hela fejset ... :( 
Är ganska trött nu, haft fullt upp all day!

Skrylle korvgrillning. Synd att korv inte är gott bara ;)

Haha, hade spring byxorna ända tills jag har tvungen att byta om tills fotbollskläder. De är ju så sköna =D

Skrylle !

En bild på mig, fixad till bröllopet ! :)

Tisdag imorgon, och simning på idrotten. Genarpsbadet öppnade idag btw .

/ Flicha


Inga kommentarer: