söndag 22 maj 2011

Frän kväll.


Tja! Kvällen igår var jäkligt chill och det slutade med att vi hamnade i skogen några kilometer från Genarp.  Jaop. Precis så.  Jag kortfattar för att vem orkar säga något annat?

Jag och Li vaknade tidigare än alla andra. Kajsa hade redan dragit och killarna var helt medvetslösa.
Vi hade nämligen en lite loppis som vi var tvungen att starta! Klassens loppis då.

jaop.

just det! 

Vet ni vad?
 Min syster fick en kanin igår.  Min moder och systrami lämnade bondabyn med åsikten (iallafallmamma) att ida inte skulle få en kanin. Fyra timmar senare kommer de hem med en kanin.

Skandal.

Vet ni vad?
Nu måste jag hitta något djur som kompenserar hennes djur. (hund?) fast har ju redan en. (men en till?) Eller? (schhhh! )



Vet ni vad?
Om några timmar ska jag bli skjutsad (lyx) in till Lund för att gå på bas workshop! Niiiice!
 //Ems

3 kommentarer:

Anonym sa...

porrig bild . ingrn bh

Anonym sa...

Jag tycker hon ser fantastisk ut!

Anonym sa...

Min flicka är inte porrig, så det så. Mamma