tisdag 3 maj 2011

Hej!

Har precis kollat klart på desperate housewifes, det är så bra ... Måste vänta i en vecka tills nästa =(

Idag har jag PRAOat. Först så var jag med på ett möte tills 11.15. Sen började jag att skriva på artiklen, slm kommer ut nästa vecka i Genarps bladet. Kl 12-13 lunchade jag och Li tsm. Vi åt chinabox, mumsigt !
Efter lunch fortsatte jag på artiklen, och lade in bilderna, hoppas att den blir bra !
Sen förberedde jag och en annan PRAO- elev som går i 3an på gymnasiet frågor som vi sedan ska fråga folk som bor i västra Lund ( Gunnesbo, nova) Vi ska cykla dit, och intervjua folket. Kulkul!

Efter praon tog jag bussen till Malmö, jag skulle klippa lugg. Men jag hittade inte frisörsalongen, och jag kunde inte ringa för att min mobil inte fungerade. Så jag tog bussen hem igen.

Kan inte lägga upp bilder, för jag har datorn på lokaltidningen.

/ Flicha

Inga kommentarer: