onsdag 11 maj 2011

Tough day = värkande fötter

HEEEEJ!



Har just satt mig ner från en stressig dag. Träffade Maral efter praon som sagt, gick även i lite affärer innan jag träffade henne. Vi fikade på espressohouse. En väldigt god Frapino ( tror jag att det heter ) drack jag. Det är en blandning av milkshake och typ slush ice. Übergott var det iaf. Sen var det väldigt trevligt att träffa Maral också! 

Tog bussen hem kom hem kvart i, 5 och skulle vara på bussen till Träningen som gick 17.09. Var tvungen att byta om snabbt, trycka i mig en macka halvspringande till bussen. Hade målvaktsträning, och sedan direkt vidare till träning med laget i Genarp igen. Tough day. Mina fötter värker isönder nu!


Idag i genarpsbladet så har min artikel kommit ut som heter utflykt i arbetslivet, coolt! 


Läskig bild i fönstret !

Sommar i Looond

Mer sommar!

Erik fyller år imorgon med. Så jag måste upp kl 7 ! :( Att man aldrig kan så chilla. Träning imorgon med ! 

/ Flicha


Inga kommentarer: