måndag 9 maj 2011

An usual day

- Hallå!

Har ingen dator hemma, pappa tog med sig den till Polen, så det får bli ett inlägg från iphonen istället !:)
Åkte som vanligt buss till Lund imorse , hast typ en timme tidigare än vad lyxiga Emma, Kajsa och Li får. jag hade inte väldigt mycket att göra, höll på att packa upp sen bonnafestivalen, och så fick jag lära mig lite om hur man gör annonser.
I eftermiddags så pantade jag burkar till äventyrsgruppen. Sen hade jag fotboll i detta soliga väder !
Hörde just på sportnytt att en 26 åring cyklist hade sött mitt i ett lopp i en nedförsbacke. Och han hade tydligen fallit 20 meter, och hans liv kunde inte räddas. Ush så hemskt !

Det är ingen som vill köa toalettpapper ?!? Säljer med laget ;)

/Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vill köpa toapapper,om du kan leverera det på din cykel,till Malmö.
Morfar

Emma och Felicia sa...

Om det är vad som krävs så ;)