lördag 28 maj 2011

Bilder från Mallorca!

Hej!

Skola som vanligt idag, inget speciellt hände. Fick dock reda på att jag har höjt mig till MVG i hemkunskap =D

Efter skolan fixade Anna frisyr och smink som jag ska ha på bröllopet imorgon, då jag ska sjunga 3 låtar. Har även övat lite idag på låtarna. Hoppas verkligen att det går bra nu. Jag börjar bli lite nervös ^^

Har nyss kommit hem från en fest hos Simon, med hög musik & mycket dans!

Nu kommer bilderna från Mallorca. Har nog lagt ner flera timmar tillsammans för att få detta klart!



Havet och hamnen.

Fresh orange juice. Naranja som det heter på Spanska, helt färstpressad apelsinjuice i vart enda restaurang, det kommer jag sakna som f*n. Sedan är det världens godaste milkshake på den andra bilden.

Lek i polen när det var för varmt att sola, de sista 4 dagarna var det ju 30 grader varje dag!

Frukostbuffé. Bullar/bröd med 100 pålägg. youghurt/fil, flingor. Annanas, jordgubbar, flera olika sorters meloner, kiwi m.m. Ometett, ägg, korv, pannkakor, ööh och myket mer från spisen. Men gott var det. För gott :(

Haha, björnbröder. Jag bara älskar träd utomlands, speciellt palmer.

Sola och ja, gå...


Food, och mycket vatten, annars fick man ont i huvudet. Eller ja, smoothie hjälper också :)

Haha Eriks klockrena kommentar när jag skulle beställa glass. " One sån, One sån, One sån och One sån" Haha bra engelska !

Fina spanska hus. 

Sandslott , pol & sol!

Shopping. Köpte bla. ett par byxor på Shana. billig och skitsnygg klädesaffär!

Sen blev det dags att åka hem. Ser ni alperna i mitten ? 


Vet inte om jag hinner blogga imorgon eftersom att det är bröllop. Nu är klockan 1 på natten, jag borde nog sova om jag ska orka med morgondagen... ;)

/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka trevliga bilder och vilka fina dagar ni haft.

Anonym sa...

mcdonals, mcdonalds kfc and a pizzaa hut XD