söndag 15 maj 2011

PIIINSAMT VÄRRE.

Jag vet inte vad som hände med mig igår. Av någon anledning satt jag och hejade på Eric Saade igår. Jag satt och skrek i Li soffa om mer och mer poäng till den fjantiga killen i läderhanskar. Fråga mig inte varför. Jag tror det måste ha och göra med att han var svensk jag är svensk och då blir det lite "YEAH, MANNEN I FEEL YOU!" över hela grejen.  Av någon andledning så gick Eric s bedjan om popularitet hem hos det dumma Europa. Fine by me. Han kom trea.  Att sedan Azerbaijan vann är ett annat konstig vetskap. Att ens Azerbaijan ligger inom Europas gränser känns inte rimligt. " chabarkalakslskalakalsam" Lite så kanske.

Jag blir ännu mer irrriterad över att  det är svenskar som skrivit låten.
Jag måste erkänna att det var jävligt spännande att titta på det igår. Att vi i Sverige kom upp i ledningen berodde inte på tolvor. Snarare 4,5 och tior.  Lyckat kan man väl kalla hela saken i år. Kanske?
 Jag tycker inte att Saades klädsel är den påhittiast. Den översta bilden är från förra året då han var klädd i skinnjacka, hanskar och några chinosliknande brallor!
Detta året är han  också klädd i en skinnjacka, dock lite fräsigare färg, EN hanske (stor skillnad tänker ni) och chinosliknande  brallor. Istället för en skjorta stoppade han in en lite till hälften tvångströja också. Fräsigt.

ALLT FÖR MIG FOLKET. HAJ 

//EMS