måndag 9 maj 2011

Vänta måste bara ladda klart med musik - okej nu så.

Hejhej, nu har jag laddat upp med lite musik, och med lite gungande musik i lurarna på högsta volym är jag pepp på att blogga. Jag är oooooootroligt schleeeeeten!

Dagen började med att man åkte buss in till Lund med Lisen och bajsakajsas bajshörna.
Vid tolv blev vi iväg skickade ut till Lund med en massa flyers. Vi skulle häfta upp dessa på dessa ställen:
Smålands nation.
Kalmars nation.
Lunds nation.
Malmö nation.
Värmlands nation.
Göteborgs nation.
Polhem.
Ljud och bildskolan.
Spyken.
Kattedralskolan.
Stortorget.
Eden.
Univesitetet.
M.M

Så ni kan ju förstå att vi har haft att göra, vi har gått runt i precis heeeeellla lund och häftat och gått som galningar.  Mina fötter värker som fan!!!!!!!

På ljud och bildskolan i Lund träffade vi 4 killar som vi kände. Vi snackade lite och bestämde oss att fika vid 4 tiden.  När vi var på Polhem snackade vi lite med ett par killar som stod utanför också. Sociala människor!
 När vi slutade drog vi alltså till Stadsparken och fikade med Simon Kevin Max och Viktor. Trevligt!
Vi kom hem vi sju. Mina fötter verkar som satan. Efter det har jag varit och repat. Jävlar vad vi fick jobba! Vi drog  igång ordentligt med Ramones och The sounds, jävligt jobbigt för mig som har en snabb basgång och en svår sång!

I morgon är dock jag och Kajsa lediga, så det var värt besväret! Nu ska jag duscha, och SOVA!
//Ems

Inga kommentarer: