lördag 14 maj 2011

Sista praodagen

Hej!

Har haft en väldigt händelserik dag idag, så jag har inte hunnit blogga förrän nu , över 12 på natten.
Sista praodagen var det idag, lite sorgligt ändå , har haft väldigt roligt där, lärt mig mycket, och så har jag lärt känna många roliga och snälla personer. Desutom så skulle Emelie på lokaltidningen sluta, så det blev fika och så som en avslutning för henne , mycket presenter och tårar bjöds det också. Fick springa till 15.40 bussen, sen när jag kom hem så gick jag en lång runda med Molly i ösregnet.
Sen så fick jag hjälpa till med smått & gott inför Eriks vuxenkalas. Släkten kom vid 6. Det var mycket trevligt, vi hade ölkorv och melon som "förätt" tilltugg. Potatisgratäng med revben/kyckling/något annat griskött. Sen rabarberpaj och tårta som efterätt , mums!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir en runda in till stan, eller ner till Genarps if som fyller 80!
Bert blir inga bilder, bloggar från Iphonen ;)
/ Flicha

Inga kommentarer: