tisdag 17 maj 2011

YEAH AHA, YEAH AHA, HALEHALEHALEHALEBOB.

Tjoba balopba. Jag har många roliga saker att skriva om. Undrar om jag inte ska skriva om många olika? Nej, vad fan! Kör på detta!


För det första.
Jag har slått mitt rekord i höjdhopp idag. Bäst av tjejerna och hoppade över det lätta 140 cm. Var dock lite sliten efter det så orkade inte satsa på mer idag. Jag är stolt som en struts? haha, eller så kanske man inte säger..

För det andra.
GUUUD  vad härligt det var att andas! Jag får luft! Jag har nämligen fått av min platta hos tandläkaren. ( Av någon anledning skrev jag frisör först istället för tandläkare?!) Om ni inte vet var det är så är det en gummiplatta jag har haft i min gom för att ... jag vet inte riktigt.  Jaja, nu är den av! Niiiice! Efter tandläkaren hade jag tre timmar att spendera. Jag gick runt i Lund ett tag.

För det tredje.
När jag hade tråkigt i Lund gick jag in på kicks. En ung dam kom fram till mig (hyper som alla expediter brukar vara) " Behöver du hjälp med något?" sa hon och slog av ett leende. Jag berättade för henne att jag letade efter en foundation och en eyeliner. Hon började med foundationen.

" Ja, du har ju så hiiiiimla fin hy så jag tror inte vi behöver en så tjock... * Börjar pensla på* Nej men guuuuud vad fin hy du har! " 
 Expediten var lika stirrig som en hamster på knark. Av någon andledning trodde hon att jag skulle köpa grejerna ÄNNU mer om hon stirrade på mig som en galning. Ja, hon fortsatte mala på med olika ord som inte jag riktigt förstod. Det slutade med att jag lämnade butiken som en foundation från Lumene  och en blöt eyeliner rikare från  Maybelline New york från Kicks.

För det fjärde.
  När jag väntade på min baaaslektion så satt jag i stadsparken. Då kom där förbi en kille med väldigt långa ben. Han hade så långa ben att jag var tvungen att fotografera.


  


Sedan kom det en kvinna med rolig springstil. Jag fotografera henne också men tyckte det hade varit elakt att lägga ut den..

För det femte.
När basen äntligen började efter timmars väntan så kom jag in när killarna höll på med sina väskor. Jag ställde ner min bas men snackade sedan med killarna lite. Sedan gick dem och jag öppnade basväskan. Det var inte min bas. Jag gick ut och kollade efter min väska men den fanns inte där i heller. Jag och Edvin hade förväxlat bas. HAHAHAHAH. Gud som jag och Ale skrattade!  Killarna fick komma tillbaka igen och byta bas. Skön bas dock.


och vidare till frågan alla undrar över!

Vad gör jag i nuläget?
 Nu sitter jag i soffan hemma och skriver detta inlägget. Hela huset dunkar eftersom att min far har satt på fjortismusik som hela huset gillar. Förutom jag. Mitt huvud dunkar för att jag har varit hos tandläkaren och hon spände tandställningen min. Heemskt. 
Nu ska jag gå och hämta ett par hörlurar så jag slipper musiken.  och lyssnar på en annan musik då. 


Tjaaaao.
//Ems 
   

Inga kommentarer: