onsdag 4 maj 2011

Hey !

Borta bra , men hemma bäst? 
Har haft en stressig dag. Dagen började med att jag och Malin stack ut till västra lund, gunnesbo, nova och däromkring. Vi haffade 15 personer och ställde 4 frågor och tog ett foto. Tillslut vid klockan 1 så blev vi klara med alla 15, efter hårt slit. Det var jättemånga som inte ville vara med bara för att vi skulle ta foton, de bara " Jag är osminkad." Skit samma liksom. Sen tog vi lite naturbilder däromkring.
Sen kom jag hem, tog på mig fotbollskläder, stack till utvecklingssamtal ( ja, i fotbollskläder ) Sen direkt till bussen till träningen. Efter det åkte jag med Dalby till Genarp för ännu en träning. Efter träningen fick vi våra fina overaller !

Träningsoverallen :)









När jag kom in i bussen, så var alla säkerhetsbälte fastspända såhär. Kanske är det för att man vill visa att man ska använda bälte i buss också. Egentligen är det ganska konstigt att man inte behöver ha bälte i buss, när det är en strikt lag i bilen... tidsfråga?

/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är antagligen för att den nyligen var besiktigad !