torsdag 19 maj 2011

WAZZA //Ems

Idag var jag i Lund. Som nästan alla andra dagar. Skulle egentligen lämna papper hos mejeriet men vi glömde papperna. BRA JOBBAT! När jag var i Lund spenderade jag ...20..18 ... 38 kronor! Jag köpte MILKASHAKA och GLASACHAKA. I lund fanns där också lite roliga stånd. I två av dem fanns där otroligt vackra saker. Blev helt kär i sagoböckerna de sålde.
Tänk om jag hade köpt denna för 280 riksdaler. Då hade jag skrivit historier om drakar , riddare åsnor som flyger eller något annat, sedan stoppa undan den och läsa den några år senare. Allt man hade skrivit hade varit magiskt. Jag är kär. Jag vill ha den. Jag tror jag åker in och köper den. Snart.


Jag testade också eventuella konfirmations klänningar. Jag älskar att ha på mig klänningar. Känner mig så gulligt feminin då! 

Inga kommentarer: