tisdag 6 september 2011

5 fakta om Flicha, 6 gånger om.

Tänkte jag skriva 5 snabba fakta om mig/ Flicha, 6 gånger om.

saker ( dvs inte personer) jag inte skulle kunna vara utan:
  • Min kära Iphone.
  • Musik
  • Mitt keybord
  • fotbollen ( om man kan kalla det sak)
  • pengar
5 serier jag följer just nu:
  • Desperate housewives
  • The O.c
  • Idol
  • Svenska Hollywood Fruar
  • Ensam mamma söker ( Vilket började igår)

5 maträtter jag älskar:
  • Jästa pannkakor
  • grillad revbenspjäll och nypotatis ( helst ska det vara fint väder så man kan äta ute)
  • Någon god Paj
  • Lasagne
  • Pasta carbonara
5 länder som jag har besökt och vill besöka igen:
  • USA
  • Thailand
  • Egypten
  • Italien
  • Spanien
5 saker jag vill göra:
  • Flyga
  • Flytta till USA i ett års tid och plugga, eller kanske jobba någonstans. Inte mycket äldre än 20 år.
  • Åka jorden runt, och besöka alla världsdelar
  • Bli fotbollsproffs (a)
  • Hålla på med musik
5 saker jag ogillar:
  • Falska personer som ljuger, snackar skit och går bakom ryggen på en.
  • Orättvisa i världen, dvs fattigdom osv.
  • Vara sjuk/förkyld
  • Att inte kunna sova på kvällarna/nätterna
  • Känslan av; detta klarar jag inte av.




/ Flicha


Inga kommentarer: