tisdag 6 september 2011

Morgonstund har EJ guld i mun.

Dagens diss: När man tror att man har mycket tid på morgonen, men i sista stunden kommer man på massor av saker man måste göra.
Vi börjar 8.10, och klockan 8 i morse märkte jag att jag inte hade packat gympapåsen, och så hade jag ingen aning om vart mina nycklar var. Letade febrilt som en gris överallt efter de, men hittade inte dem. (Har fortfarande inte hittat dem.)
Dessutom så har min cykel punka, så jag var tvungen att springa till skolan. En bra start på morgonen,verkligen..!

Efter skolan så kollade jag på tv & gjorde läxor, lite halvduktigt ändå. 
Nu ikväll så har jag precis varit vid farmors grav, gravstenen kom idag. Så den var så fin så :')





I kväll blir det Idol, och sen Sverige- San Marino i Em-kval !
/ Flicha

Inga kommentarer: