tisdag 13 september 2011

Älskar Idol Cissi!

Hej!

Just nu ser jag Idol. Jag måste bara säga att jag älskar Cissi, hon som skämtar i idol. Hon är så underbart rolig!

Vet ni att jag blir 15 om exakt 1 dag, 7h och 45 minuter ?!? Har verkligen inte vetat vad jag skulle önska mig. Så jag sa typ pengar, eller så fick de hitta på något själv. Men nu när jag har kommit på saker, så har de redan köpt. Typiskt ^^

Men iaf, skola som vanligt. Vi slutade med ett jobbigt fys- pass så idrotten. Stationer, sen sprang man, hoppade hopprep och gjorde sit- ups mellan varje, och så gjorde man i 50 minuter...

Efter skolan var jag först med Li och Emma. Sen stack jag till Anna!
Efter det gjorde jag tysk- läxa, och gick ut med Molly.



Var bara tvungen att lägga upp en bild på mig, när jag red Santos !







/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser ut som en riktig hästflicka!