onsdag 21 september 2011

Tossiga Emma möblerar om!

Efter mitt inlägg tidigare ikväll om olika sovrum fick jag fnatt och möblerade om hela mitt rum.
Efter ett tag var jag alldeles svettig, så satte upp håret och skådade vad jag åstakommit ditills.
Rummet såg ut som ett h*lvete rent ut sagt. Eftersom att jag flyttat säng och garderob var där flygande damtussar överallt (påminnde om en liten inblick i texas när man ser en grentuss flyga förbi), sladdarna var ÖVERALLT(överdriver inte) och musiken dunkade ut i högtalarna. (som förövrigt låg ner och dunkade ner I själva golvet. Rent ut sagt, KAOS MAN.

Efter några timmars betänke tid gick jag tillbaka till min öknen/sladdtrassel.
Nu, en timme senare, ser mitt rum ut precis som jag vill ha det. Alltså: otroligt mysigt!


och ALLT är annorlunda, älskar nästan allt. Nu ska jag bara sätta upp en tv, och koppla i en gammal och dammig vhs och dvd till den, sedan är allt ready to go! 


Ja, Felicia har redan sagt vad som händer i morgon.

jag har också börjat få en önskning av att tatuera mig på min handled. Detta är något jag vill göra när jag är lite äldre så jag inte gör några dumdristiga val som jag kommer ångra när jag är 20 eller 40.
Men här är en tattoo som jag tycker är otroligt snygg och hade lätt kunnat ha på min handled!
Konceptet såklart, blomman och texten vill jag ha bättre kvalité på.
18augusti-192-_162496651_large

HOPPAS NI FÅR EN GOO OCH MYSIG NATT FÖR DET SKA MINSANN JAO HAO!

//Ems

Inga kommentarer: