torsdag 15 september 2011

Jo men det är faktiskt min dag idag!

Tjoo.

Hihi , fyller år idag!  Blev väcks halv 7, och fick finfina presenter!
Sen försökte jag somna om, vilket inte gick. Så jag gick ner och åt frukost vid typ 8, och jag fem över halv 10. Så jag hade en väldigt chill morgon. 
Sen gick jag till skolan, och på första lektionen så sjöng klassen för mig :')
Skolan har varit okej den med!

Efter skolan fikade jag, Kajsa, Alberte och Emma på Kakans café efter skolan. Emma och Kajsa bjöd på mig så gulliga som de är!

Fick mycket fina presenter! 
Kavaj, Strumpor, trosor, 2 st strumtbyxor- ett par svarta och ett par gråa, en svart sjal med blommor på, mascara, mascara remover, pads, rengörings servetter... säkert mer som jag glömt.

Mascara och rengörings saker :)


 Sjal
Kavaj


Men nu till det bästa...  2 dagars spa på ystad saltsjö bad tsm med mamma
Det ingår en övernattning i ett skit fint deluxe-rum, frukost, entré till spa avdelningen- där det finns pool och sånt, 2 rätters middag, gratis träningspass som ex. body-pump spinning, vatten gympa, osv. !
Utöver det så kan man om om man vill köpa till en behenadling, vilket jag också fick i present. Ska bara välja vilket behandling jag vill ha..!



 deluxe- rumet ser ut såhär!

Ikväll är det god mat + efterätt, och sedan fotbollsträning som gäller !


/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste ha en väldigt snäll mamma.