torsdag 15 september 2011

BLOGGDROTTNING

Ren, blöt i håret, trött efter träning, och utvilad på samma gång, kan det blir bättre?!

Nu ska jag sova.... REDAN tänker ni?!!! Nej men nu är det så att jag kände för att göra så idag!

Bodypump passet var härligt jobbigt, och skolan har för en gång skull haft två givande lektioner.

Jag har ringt till Järnåkraskolans replokal och fått reda på att där fanns plats för vårat band! Vi kommer nämligen ta in en ny gitarrist från.... ESHLÖÖÖÖV. Ah, Linda dåråååå.

Jag har också ringt till min körskola och anmält mig till mopedkurs i oktober. Hoppas bara på att jag hinner få mitt tillstånd innan dess. Som jag för övrigt skickade in idag.
Ja, livet flyer på. I morgon planeras skola, cykla 6 km ut och tillbaka från stallet, ridning, möte I stallet, hem, duscha, och äta middag med TJAJORNA för två väldigt speciella flickor fyllt år!


Ahh, så typ...... lix...SOV GOTT!
//Ems

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.