söndag 11 september 2011

Söndag...

Hej!

Idag var som sagt jag och Emma på Entré. Men så skulle inte dagen egentligen ha sett ut riktigt.
Vaknade av alarm lite över 9, för vi skulle ha samling till match mot Trelleborg klockan 10. Så jag gick ner till samlingen, men jag var också väldigt ensam. Då visade det sig att Trelleborg hade lämnat Wo ( dvs,  motståndarna kunde inte komma, så därför vinner man med 3-0)
Jag hade inte fått reda på det som alla andra, för min tränare hade tydligen haft fel nummer till mig, eller så hade han inte skickat över huvud taget....
Men det ser ändå bra ut i serien!
Vi leder serien som sagt, Uppåkra har fock en match mindre spelat än oss. Men vi möter dem i nästa helg, så då görs det upp om vem som antagligen kommer att vinna serien!


Så istället skulle vi åka till stan. Mamma, pappa och Erik skulle köpa presenter till mig. Så då tänkte jag att Emma och jag hade kunnat gå, och det ville hon!

Kom hem vid 4. Då stack jag ut och sprang. Väldigt varmt var det, väldigt varmt.
Fina ben och skor hade jag sedan, ellloooor?


Skola imorgon....



Inga kommentarer: