tisdag 20 september 2011

Snart Luuund.

Hej!

Nu väntar ett chill liv. Har pluggat Tyska, So och no. Så nu skiter jag i det för resten av dagen iaf..!

Skolan har varit bra den med tror jag. Vi slutade med idrott, då vi bla. hade fystest. Då man springer mellan väggar och räknar hur många gånger man nuddar varje vägg på en viss tid.

Idag har jag faktiskt inte fotboll, ovanligt värre. Istället så ska jag till Lund och repa! Emma och Kajsa är redan i Lund, så jag och Li ta bussen vid 6. Där inne möter vi också Linda som ska spela gitarr i bandet tsm med mig! :)

Annars är nog allt bra tror jag, kollade precis på ett idol-avsnitt. Nästa år kan vi söka.. :S Men får se hur det blir med det ^^

Snart är det återträff med konfirmationsgruppen. Är pepp på att gå, men det är kostar 500 kr för en dag så, lite tveksamt. Men det kommer säkert att vara värt det tror jag!





Ha ett bra liv / Flicha



Inga kommentarer: