söndag 4 september 2011

Härlig söndag!

Hej!

Idag har varit en väldigt bra dag!

Vaknade lite innan 10, för jag skulle kolla på Eriks match som började kl 10. Men när jag kom ner till idrottsplatsen, så visade det sig att deras match var inställd. Lagom kul, jag hade ju gått upp tidigt och allt, och så blev matchen inte av. Iaf, efter det så cyklade jag till lådan, på vägen dit så fick min cykel punka. Mindre kul.
Där jobbade jag tills klockan 12. Då jag snabbt cyklade hem på pappas cykel, och 12.10 satt jag färdig duschad/ fixad i bilen påväg till Lund. Anton hade match kl 14.
Innan matchen så var vi på restaurangen/ caféet i stadsparken och åt, och njöt av det underbara vädret. Helt sjukt vilket fint väder. När jag gick ut och skulle se hur varmt det var i morse, så fick jag en riktig utomlands känsla. 








Sen kollade jag, mamma, pappa, Erik och min kusin Max på Antons match mot Ifk Göteborg.
Nu ikväll så har vi spelat pingis på vårt pingisbord i garaget, skit kul! Pappa och Erik satte upp bordet igår tror jag.




Skola imorgon igen...


/ Flicha






Inga kommentarer: