onsdag 14 september 2011

Hihi, fyller år imorgon !

Tja!

Imorgon fyller jag år , fett najs! 
En mindre fett najs sak är att jag ska upp halv 7, istället för halv 9. Men, jag kan ju sova efter att de har sjungit för mig!
Har inte hunnit längta efter min födelsedag så mycket, glömmer det typ hela tiden! Kanske är åldern...
Jag kommer ihåg när man var liten, man längtade typ 1 månad innan, hade ned-räkning. Och kunde inte sova på natten innan, och låtsades att sova när familjen gick in och gav presenter och sjöng...



Har precis haft målvaktsträning i Dalby, och sen träning med laget i Genarp. Sjukt kul träning faktiskt..!

Skolan idag har varit väldigt onödig, slutade vikarie på 2 no-pass, som inte hade någon aning vad vi skulle göra. Så vi byggde med olika typ figurer.



Lek på No:n.

En riktigtlång dubbelbindnings sak som vi gjorde.


/ Flicha

Inga kommentarer: