lördag 10 september 2011

Felicia på en häst, kan ni tänka er...?

Hej! Tänkte vara lite annorlunda idag, så istället för att blogga från Iphonen, så bloggar jag från den nya Ipaden. iPad 2! Det är Antons egentligen, men han är inte hemma, så just nu är den min !:) Igår sov jag sov Emma, tillsammans med Linda. Blev väckt lite innan 10 och fick en riktigt god frukost från Kakan (café) Klockan 12 åkte jag och mamma till Lund. Där shoppade vi presenter och fikade , mysigt värre. Sen kom jag hem, och då följde jag med Emma och Linda till hästen. Extremt mysigt och fint stall/ herrgård. Vi red ut med Santos, Emma red mest, men jag fick också skritta runt på honom! Riktigt roligt faktiskt! Nu har jag precis duschat, och snart ska vi iväg till våra kusiner som har fyllt år. Väldigt trevlig helg har det varit, och fint väder är det också. Bilder kommer någon annan gång .... Match imorgon mot Trelleborg! /Flicha

Inga kommentarer: