fredag 23 september 2011

Mina armar blöder, eller ja, gör ont!

Hej!

Har precis slutat skolan. Spanjorerna går fortfarande i skolan. Eller ja, de kollar film.

Just nu har jag riktigt riktigt ont i mina armar/axlar av träningsverk, sen bodypumpen igår. Bara jag lyfter armarna typ. Jobbigt värre var det, väldigt jobbigt. Känns väldigt bra att jag inte kan lyfta mina armar eftersom att jag har match ikväll. Jag måste ju använda armarna då, och sånt. Jag kommer typ dö känns det så, riktigt jobbigt och ont kommer jag få. 
Iaf, vi möter Helsingborg / Stattena. 

Var hos Syv idag angående gymnasieval. Jag tycker att ekonomi verkar vara roligt, om man väljer till typ Juridik i 2an. Eller samhäll, och sedan välja till journalistik. Men detta finns inte på ProCivitas, utan bara på polhem eller Borgar och man ska ha fotboll till, vilket jag ska ha... Så jag får se.
Ska iaf på öppet hus till borgarskolan den 5:e Oktober !







/ Flicha



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söta ni är på nya bilden :)
Anonyma Marran