fredag 2 september 2011

Woho, its friday.

Hejsan!  Just nu sitter jag här i sängen... förvirrad. 


"Hejsan! Nu har vi uppdaterat blogger! Vill du testa den nya versionen?"




Visst! Men.... nej, fattar absolut ingenting, förstår att i denna rutan ska man skriva ett inlägg, typ..Men inte så mycket mer.

Vill ni veta en konstig sak?
Jag kan gå! Har ingen träningsverk alls! Great stuff! Nu hoppad jag på att  få det i morgon, så att jag vet att jag tränat. På söndag blir det nämligen ett bodypump pass till med tjejerna! Nice stuff bro.



Nu läget? Sprang runt med mina nya byxor lite till för att det är så himlans bekväma så! Lånade också Idas halsband, som jag gav till henne från England. Själv har Ida aldrig använt det, vilket jag tycker är syn eftersom att det var inte billigt.





Jag ska ta bussen om en timme. Ska in till Lund och se några polare spela.
Imorgon blir det kräftor och fest!


//Ems

Inga kommentarer: