söndag 18 september 2011

Lund

PUH PUH PUH 
min tid har inte riktigt velat ge tid till att blogga. Min tid blir typ sur på ming bloggtid, vilket är otroligt störande. 
Igår var det kulturnatten. Det var otroligt kul att få se så mycket liv och skoj i Lund igår. Alla var glada och sprudlade av liv. Jag var på Wickmanska med trevliga folk ungefär hela kvällen. Vi var där innan och riggade upp.  Vi gick sedan domkyrkan och lyssnade på en vacker kör. Jättefint. Lärde också känna en massa nya folk vilket var trevligt! 

Idag har jag tränat bodypump med Kajsa och Mamma. Vi tränade hårt och är redigt nöjd! 

Nu funderar jag faktiskt, (förstår överhuvudtaget absolut inte varför?!!) på att anmäla mig till en musiktävling. Och inte vilken som heller. Aaa, får väl se vad som händer. 

Ha det bra allihopa!
The-runaways_large
En bild på de fantastiska forna rockbandet The Runaways. 
//Ems

Inga kommentarer: