söndag 4 september 2011

En kopp te efter timmars svett.

"Om jag skulle varit en katt skulle jag spunnit"
Jag har sagt det flera gånger, och jag säger det igen. För det är ju så himlans sant!

Sitter här med en kopp te, nyduschad med en hårinpackning i håret.
Jag har svettats, svettats och svettats de senaste tre timmarna. Om man ska referera till mina tidigare inlägg borde jag nog lägga till, jag har varit duktig igen.
Jag har tränat bodypump först med Lisen. Det var första gången för henne, och jag och Li svettades som grisar.
När vi sedan kom hem var det härliga 22 grader så knasig som jag var tog jag en springtur. Dettahar gjort så att jag svettats nog ungefär 2 liter minst idag.
Man känner sig ännu mysigare (kurrigare) om man har gjort av med ordentligt med kalorier.

Duktiga jag!
//Ems
Tumblr_lqc72jwzzh1qzrkblo1_500_large

Inga kommentarer: