onsdag 7 september 2011

Livet är ... livet.

Hej!


Nu har jag precis kommit hem från Emma. Jag, Kajsa och Li färgade håret på henne, haha, man kan ju inte kalla oss proffs precis, men ja... Vi gjorde ett försök iaf. Li är lite mer rutinerad än mig. Detta var typ 1.a gången. Men Li och Kajsa stod nog mest för arbetet ^^

Annars så har jag varit på målvaktsträning. Så himla najs! Har längtat riktigt mycket efter att träna. Haha, sen är det inte så att jag och Julia gör det tråkigt heller precis, mycket skratt blir det ;)

Skola som vanligt idag, slutade med 2 no-pass, riktigt tråkigt. Vi jobbar om Kol, och molekylformler, strukturformler osv. Efter skolan stack vi till Erikshjälpen och fikade, as usual.

Kul på No:n


Elloor?

Sovmorgon imorgon till halv 10. Naajs! 

/ Flicha 


Inga kommentarer: