måndag 12 september 2011

Tränar du?

hallo
Nu har jag kommit hem från ett spinningpass med Felicia. Jobbigt som in i h'lvete. Men, nu har man tränat! Jag och Felicia cyklade 3 mil.  I morgon blir det bodypump och ev, Zumba också. På onsdag? Jo, friskis och svettis. På torsdag blir det antagligen stallet. Det vill säga 3 km dit och 3 km hem. Det är ytterligare 6 km. 
ja, igång är man! Ska försöka hinna jogga en tur också.

Har dock två prov som kommer snart, så måste hinna plugga också!

Idag var jag och Kajsa i Lund på ett möte i stadshallen. Jag och Kajsa ska vara med att planera en tjejmässa. Det visade sig att vi hade många många ideér att bidra med! Vi fick sedan mat på macdonalds medans de andra hemma käkade pasta carbonara. Hehehehehheheheh?!

Nu ska jag duscha! 
En bild på mitt hår i somras.


//Ems

Inga kommentarer: