lördag 24 september 2011

livet leker, som alltid?

Sedan senast jag bloggade har jag levt. Härligt liv.

Fastän jag hade So-prov igår, så leker livet. Igår åkte jag och Kajsa till stallet också. Vädret ägde rent ut sagt, och det var varmt, med en regnbåge på himlen. Vi galopperade på det öppna fältet, och åh, vad skönt det är att ha häst då.


bilder jag tog på solnedgången i veckan.



Efter det åkte jag Li och kajsa till Caroline i Malmö. Våran plan var att käka suchi.
Det var jävligt roligt hela kvällen, och nu kom jag och kajsa precis hem, det är 18 grader ute, och solen skiner. Frågan är vad man ska göra nu, när ens rum är städat redan, och man inte vill slösa bort dagen vid datorn eller Tv:n.
Springtur?
JAOO MAN.
Tumblr_ln5v6yocpq1qd94bro1_500_large
inte våran suchi ,men vi köpte likandant som här!
Förövrigt köpte vi 6 av olika sorter.
Advokado    
Sparris  
Lax  
Gurka 


Ja, så bedömde jag vår olika sorter. 
Ikväll blir det antingen fest, eller mys med söta kajsa. 




//Ems

Inga kommentarer: