fredag 27 januari 2012

10 saker.

Just nu sitter jag på bussen mellan Hässleholm och Markaryd, och ska snart träffa Sebastian!

Tänkte skriva 10 saker ni inte visste om mig.
1. Jag hade inte kunnat överleva utan min iphone, eller ja, det är det bästa föremålet jag äger.
2. Jag tänker inte bo i Sverige i hela mitt liv, jag tänker ut och resa, eller bo i något varmt land i något år.
3. Bland det jag hatar mest är kylan, jag fullständigt avskyr det.
4. Bland det jag älskar mest, och blir gladast av är värme, och att vara utomlands.
5. När jag inte har något att göra, så tränar jag.
6. Jag kan tycka att en hemmakväll kan vara lika "trevlig" som en fest.
7. Jag har varit i alla världsdelar utom sydamerika och Australien.
8. Om jag hade fått välja om val i mitt liv, så hade jag inte blivit målvakt (utan utespelare) och satsat lite mer på musiken.
9. Jag flyttade till Genarp när jag var 9,5 år. Innan bodde jag i en gammal skola på landet utanför Genarp.
10. När jag var i Thailand, så skrämde min bror mig när vi gick på en bro vid en damm genom att säga "en fisk" , jag blev så rädd att jag ramlade i.

(Kanske därför jag blev kallad Firre senare...!)

/Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vad ni är söta!
Anonyma Marran