söndag 15 januari 2012

Lång dag!

Haaallå.

Denna dagen har varit väldigt lång...! Klockan är bara lite över åtta, och det känns som om det var varit kväll i evigheter...
Kanske för att vi hade samling 07.15 i morse för cup. Så det blev en tidig uppstigning...
Cupen gick väl sådär, vi gick inte vidare från gruppen. Men jag hade mycket att göra, så det var kul! =D
Vårt andra lag kom till final, och slutade 2a! Grymt.

Efter cupen åkte vi hem, då gick vi ut och gick med familjen på risen. (inte ris, naturvårdsområde) Sen kom vi hem, då städade jag bort julen, med andra ord, allt julpynt.
Senare gick jag och Li ut med hennes hund, sen var jag hos henne ett tag.

Nu har jag typ chillat, (egentligen tränat också, men det får inte mamma och pappa få reda på, bra att jag skriver det på bloggen då^^)


Jag är den mest rastlösa människan på jorden. Jag får lite halvt panik när jag inte har gjort något på 5 minuter. Det är inte bra, inte alls bra... Men så är det. Jag är van vid att alltid göra saker, så det känns waste of time att inte göra något...




/ Flicha




Slänger in lite gamla fotbollsbilder (sen i somras/höst)













Inga kommentarer: