onsdag 25 januari 2012

Nervös...

Hej!

Just nu blev jag väldigt nervös. Det känns nästan hela min framtid hänger på spel dessa närmaste dagarna. Jag kommer få meddelande av borgar och ProCivias om jag kommer in- eller inte.
Jag var och provspelade för ProCivitas i måndags, men träningen var så dåligt upplagd, och jag fick inte alls visa vad jag kunde. Jag har känt så på alla provspelningar. Att jag har hamnat i bra lag, och att jag inte alls har kunnat visa vad jag kan. Sen har jag inte heller några vidare meriter att komma med heller.
Så det känns lite sådär, inte kört, men typ.

Idag var det iaf skola som vanligt, efter skolan fikade vi på erikshjälpen. När jag kom hem tränade jag ett spänst-styrke-explovitetspass, sen jag fick reda på att målvaktsträningen idag var inställd. Efter det gjorde jag läxor.
Sen gick jag ut med Molly 5 km i snön, det var tungt. (ska gä på ojämn mark) Sen när jag gick på asfalt igen så kändes det som man flög fram typ...

Imorgon är det sovmorgon, naajs!

/Flicha


Bilden är från Teneriffa, längtar tillbaka sjukt mycket...

1 kommentar:

Anonym sa...

fin bild!!!!!!!!!!