lördag 28 januari 2012

Dododododo- now I am a believer.

Hejsan svejsan. Sitter och sniffar på håret mitt. Det luktar så gott nu så att det är sjuuuukt! Gick till frisören halv 2, och satt där till 5.  Men, efter 3 ½ timme så blev där ett fint resultat, som ni får se i morgon eftersom att jag gillar tt plåga mina undersåtar lite.  Jag ser naturligt blond ut, och jag älskar det!
Jag har inte hunnit ta bild på det eftersom att jag kom hem nu, precis, mitt i natten då alla sover.
Natten och kvällen har innehållt småbarn på disco, limbo, pizza, godis, läsk, bergsprängare hos Kajsa efteråt.

Imorgon? Då ska jag träna och sedan dra hem till en annan Kajsa förmodligen!

Kul inlägg? - YES INDEED.

Tumblr_lwb63ctkh71qhcddso1_400_large

Bilden inspireras av dagens läxförhör, hinduismen. Bilden föreställer Shiva och Parvatis son Ganesha.
Han har ett elefanthuvud eftersom att hans far Shiva "råkade" hugga av huvudet av honom när han såg honom i sängen med sin fru. Genast skickade han ut sina undersåtar ( precis som ni är för mig), att leta efter ett huvud! Första bästa! Och där stod en elefant, så ett elefanhuvud fick det bli!

//Ems

Inga kommentarer: