torsdag 19 januari 2012

Slut...

Hej!

Nu får jag chilla, faktiskt. Klockan är typ tjugo över elva.
Jag kom hem från träningen halv tio. Det snöar ute, omg...!
Planen var väldigt vit och blöt. Det var ganska kallt ute när vi tränade, och så snöade ovanpå det!
Jag kom hem från Malmö klockan typ kvart över fyra.
Där hörde vi först på en typ"föreläsning" om Malmö idrottsgymnasium. Som inprencip handlade om att man typ ska ha ambition om att bli världs stjärna, om man ska gå på skolan.
Efter det var det provspelning i 1,5 timme. Nu i efterhand känns det som att man kan ha gjort saker så mycket bättre, men ja. Det gick nog hyfsat ändå.

När jag kom hem mådde jag dåligt, tänkte skippa träningen. Men det gjorde jag inte, för jag mår alltid så bra av att träna. Och jag slutade att må dåligt när jag tränade. Så det var najs.

Man kan säga att denna dagen till 99% har handlat om fotboll...

/Flicha

Inga kommentarer: