måndag 30 januari 2012

Wonderful day.

Hej!

Nu är det äntligen kväll, efter en lång och händelserik dag.
En väldigt bra dag har det varit, händelserikt, med det bästa av slla världar.
På idrotten idag i skolan var det fotboll- me like.
När jag kom hem fick jag ett brev om att jag hade kommit in på ProCivitas fotboll- me like even more.
Sen var det spinning- me like (kanske inte att få mjölksyra i benen) men ändå!
Sen var det repning- me like.

Måste säga att brevet frän ProCivitas var bäst, bland det bästa i mitt liv. Jag är så otroligt lättad, glad. Jag var tänkt på detta nästan hela tiden, och inte trott att jag skulle gå vidare. Trots att jag ville så badly. Vågade först inte öppna brevet. Sen blev jag intagen, jag blev så glad att jag började gråta, sprang runt i huset som en galning...!

/Flicha

Lite gamla bilder, och en bild från Eastbourne

Inga kommentarer: