tisdag 17 januari 2012

Fler timmar på dygnet tack!

Hej!

Det känns som om fler timmar på dygnet hade varit helt okej!
Skola som vanligt idag, sen hem, och då läste jag engelskboken, true blood. Den är great!
Sen käk, och sen fotbollsträning. Vi har böjat att byta om där innan träning, och duscha där efter träning. Vilket betyder att man är borta 2h 40min, när träningen är drygt 1,5h.
Men det är najs ändå!
När jag kom hem (lite över 9) började jag att städa min, anton och Eriks träningskläds låda som såg ut som kaos. (vilket den alltid gör)
Efter det pratade jag med folk i telefon, och nu har jag nyss skypat med Sebastian. Klockan närmar sig elva...
Imorgon ska jag till doktorn och kolla upp min köldallergi! Efter det så ska jag på öppet hus på Polhem!
På torsdag blir set provspel för borgar (Malmö idrottsgymnasium på Malm stadion), och på måndag spela för ProCivitas igen, eftersom att jag kände att jag inte kunde visa vad jag gick för sist. (Jag hamnade i ett bra lag, och fick inte mycket att göra som målvakt).

/Flicha

Bild 1; träningskläds lådan under städning.
Bild 2; Mina och Emmas skor. (jag måste ha gympaskor för mina benhinnor)

Inga kommentarer: