torsdag 12 januari 2012

encore un autre poste ennuyeux.

Som ni ser så har Ida en sur min på sitt ansikte och jag riktar ett finger som jag i vanliga fall aldrig gör! Men, Felicia fotade ju vindiga mig och jag såg ju jätterolig ut!

Klockan är fem i halv elva och jag ska snart sova eftersom att jag i morgon ska in till Lund och animera med våran bildlärare. Kommer hem halv tre..(?!) och vet faktiskt inte vad jag ska göra i morgon kväll.



Som sagt, jag spinnade ju idag och nästa träning blir förhoppningsvis på söndag, då jag tänkt bodypumpa och eventuellt bodystep(a?) .


Har kanske glömt att berätta va bodypump är?
Ett bodypump pass är ett 60 minuter långt styrkepass där du tränar; Rumpa, Biceps, Mage, Axlar, Rygg, Ben( vader lår), triceps och bröst. Så praktiskt taget hela kroppen. Du rör under hela passet dina olika muskler i olika rörelser. Men du hålls alltid i rörelse. På så sätt trycker du ut all syre ur den musklen  du tränar för att bygga så starka och uthålliga muskler som möjligt. I början känns det som om någon mördar dig. (och skojar inte, har vittnen) men sedan blir det efter ett tag roligare och roligare!



//Ems

Inga kommentarer: