söndag 22 januari 2012

Dans ma tête, battant et tourner.

Nu ska jag sova. Klockan är halv nio och jag känner mig mer än utmattad.
Efter en helg fylld av hårfärgning och panik över färgen som uppstod, övernattning hos Caroline och inspelning i studio blir man så trött.

Ja. Jag vaknade åtta, och en timme senare satt jag på ettan för att sedan vimla och snubbla, gå vilse och leta efter hållplatserna som jag skulle ta nästa buss. Efter flera byten så kom jag fram vid sunnanå. Hoppade av och stod mitt ute i ingenstans. Med en stor motorväg bredvid mig.

Som tur var hittade jag rätt. Studion var nice mysig. Vi började med att jag kajsa och felicia körde igenom låten som vi brukar ( minus sång) och efter tag spelade vi in det.
Det var en häftig känsla. Hela grejen.  Att det var vi som spelades på hög volym i högtalarna medan en Markus som var på plats klippte och klistrade med synthljud och sång. Ni får se resultatet om ungefär en vecka!

I morgon ska jag spela med bandet igen. Eller ja, inte spela, utan mer hitta en ny låt att spela.

En glad sådan.

Tumblr_lwekovo6mb1r42i62o1_500_large
jefferson airplane.



//EMs

Inga kommentarer: