fredag 6 januari 2012

Årets slut kanske kommer igen.

Förlåt att jag stör, undrade bara om jag kan blogga lite? Förlåt förlåt. Jag har varit hemsk de senaste dagarna, mest bara för att jag har varit hemskt upptagen. 
Om jag ska vara ärlig är det för att jag sitter och filar på min sammanfattning från 2011! Den tar lång tid att göra och jag vill vara säker på att den blir bättre än den förra. Men jag hoppas ni får se den snart. Såhär en vecka efter att 2011 sa adjö. 
Idag har jag cyklat dryga milen med mina föräldrar, min mobror och Johan. Första gången jag provar på Mounting Bike (-amdet) som de har hållt på men några veckor. Pappa och mamma har cyklat runt i våran vackra natur väldigt länge nu och jag bestämde mig för att följa med.
Den hela rundan (som skulle varit 3 mil) Avbröts efter typ en mil eftersom att både Johan och Pappas cykel gick i sönder. Tur det för annars hade jag behövt bryta! Nej, spinnning klarar jag galant, cykling? Fy fan!
Jag har också slutat rida på Toppeladugård. Av olika andledningar. Lite syn, men letar efter en ny pålle nu. 
Någon som behöver hjälp med sin? Ridit i 11 år, har en kunnig hästfamij. Hör av er? 
Hoppas ni har det bra, och vänta på sammanfattningen, för den kommer bli kul!

//Ems

Inga kommentarer: