onsdag 18 januari 2012

Tagga provspel för Borgar!

Tja.


Sitter just nu och halvser på en match i Serie a (Italienska ligan) på tv. Och ser att det ryker från deras munnar. Tyckte att det verkade lite konstigt att det skulle vara så kallt i Milan. Så jag kollade upp det, och så visade det sig att det var -1 grader där. Så det är alltså 3 grader varmare i Sverige än i Milan! (dock är det varmare där på dagen)
Så är det typ 40 grader där på sommaren, känns lite sjukt.

Idag efter skolan var jag hos vårdcentralen i Dalby, och kollade upp min köldallergi. Det visade sig att läkaren aldrig hade haft någon med denna symptom innan, han hade inte heller hört talat om det speciellt mycket, eftersom att det är så ovanligt. Så nu ska jag komma tillbaka en annan dag när han är mer påläst...

Efter det åkte jag på öppet hus på Polhem, tillsammans med Amanda. Jag kollade idrottslinjen, ekonomilinjen, samhäll, samhäll-europa. Och nu är jag väldigt förvirrad! Jag har ingen aning om jag vill gå samhäll eller ekonomi. Innan var jag typ säker på ekonomi. Men nu visade det sig att samhäll är mer riktad till idrott, så man läser idrotts psykologi och lite annat sånt, anknutet till idrott.

Nu ikväll så har jag tränat (hemma) och imorgon ska jag ta bussen klockan tio till Malmö stadion, där jag ska provspela för borgarskolan! Tagga liksom!

/Flicha




Inga kommentarer: