onsdag 11 januari 2012

plans pour la 2012 e

Jag har fått ett önskemål om att berätta mina planer för året vi nu har börjat. 
Detta året kommer börja med skola skola skola. Och hela året kommer vara ganska inriktat på skola. När jag inte kommer välja gymnasium och skriva nationella prov kommer jag sitter som en dam i äldre dar och dricka té på erikshjälpen. Helgerna blir förhoppningsvis fulla av vänner och familj, och massor och massor av frihet och skojjigheter. På loven, ska jag trycka in skidsemester med mina närmaste vänner, mitt kära England med mina fina närmaste vänner, och förhoppningsvis något roligt land som Skottland eller Frankrike i sommar. 

Skolan kommer förhoppningsvis gå som planerat. Och 2012 kommer bli ett musikens år för mig. Mycket bas och sång vilket är precis vad jag önskar mig. 


//Ems

Inga kommentarer: